Řešení

Řešení pro řízení a správu firemních dokumentů

Příkladem může být schvalování faktur, kdy jsou data bezpečně uložena v elektronickém archivu, data z faktur zpracována a po schválení jsou k dispozici pro externí firemní aplikace jako je třeba ekonomický systém POHODA. Dokumenty a data se tak stávají součástí obchodních procesů.

  • Všechny dokumenty jsou bezpečně uloženy v elektronickém archivu
  • Schvalování dokumentů je v elektronické podobě
  • Vytěžují se data z dokumentů
  • Řešení je na platformě MS SharePoint Foundation
  • Spolupráce se systémem POHODA:
    • Společné úložiště dokumentů (faktury, objednávky, atd.)
    • Obousměrné předávání dat se systémem POHODA
    • Kompatibilita s řadami: POHODA, POHODA SQL, POHODA E1

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz

Amcube a tištěné dokumenty – máte ve vašem systému vystaveny např. zakázkové listy, které jsou vyplňovány v papírové podobě a chcete je archivovat až v jejich finální podobě? AmCube je schopen z těchto dokumentů vytěžit data jako jsou čárové kódy nebo texty s pomocí aplikace Kofax a podle nich je automaticky zařadit do příslušných složek.

AmCube a schvalování faktur – přijde vám faktura, kterou chcete nechat proplatit? Musíte jít za nadřízeným a nechat si proplacení schválit? Následně na účtárnu fakturu proplatit? A poté ji uložit do archivu? AmCube tuto činnost provede za Vás. Jednoduše příchozí fakturu vložíte do AmCube a pak již jen sledujete, jak dokument zpracovávají odpovědné osoby…

NAŠI PARTNEŘI: